Söndag och tävlingsdags

Förutom en välbehövlig pizza och trevligt häng så utfördes under söndagen en brutal tävling. Frågesport var på tapeten, med frågor som rörde bland annat: nobelpristagare, geologiska tidsperioder och melodifestivalen.
 
 
 
Gunnar mot Freja i en kamp på liv och död!

I skrivandets stund så pågår en annan kamp, i kortspel, så jag är stundvis lite distraherad, för det verkar gå hett till vi spelbordet, detsamma gäller hos tekniken mittemot som spelar pampig musik (inget mer än musikspelande?, intensivt arbete kanske?, tänker ni, svar: nej). Men så åter till kampen som utspelat sig idag, som om jag ska erkänna kanske inte riktigt var på liv och död men ändå ganska viktig för att inte säga helt orelevant men trots det kul!
 
Jag väljer att åter igen avslöja vinnaren med en bild:
 
Vinnaren var du!! (du som hon pekar på, alltså om du läser detta högt: JAG)
 
 
Men va? Nej såklart inte, det hade varit väldigt besvärligt att spåra alla som sett denna bild för att kunna anordna nästa tävling, men som tur var så fick vi en riktigt vinnare, Freja. Igen. Kul.
Börjar starkt misstänka att någon manupulerar resultaten, misstänkt någon? Freja kanske?
 
Ett annat manipulerande, en uppgjord match utspelade sig idag, för hur förklarar ni annars att jag åkte ut ur hockeyturneringen redan i första matchen, måste vara fuffens pågång, kan man lita på någon i detta spex egentligen? Svar: Nej! Killer har ju nämligen börjat, vilket innebär att vi alla går runt och är misstänksamma. Passa er, snart blir här ett(flera om man ska vara exakt) brutalt(skoningslöst och totalt supermesigt) mord utfört... 
 
Från en minst sagt upprörd bloggare,
xoxo
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Freja fuskar aldrig!!

2012-09-23 @ 23:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0