Första kvällen i Källaren!

Varje dag (det vill säga de dagar jag faktiskt är här och kan uppdatera) så kommer en kamp att utspelas, vinnaren avslöjas... kanske, jag har inte riktigt bestämt mig. Men i så fall i ett nytt inlägg, tror jag ;) För att göra förvirringen extra stor väljer jag nu att lägga ut bilder från ett flertal kamper, så en lek i leken blir att lista ut vilken kamp jag syftar till!

Kan det vara denna? (Nej det är ju en vanlig spelkamp)

 

Eller kanske denna? (källarkamp)

 

Eller möjligtvis denna? (Gissa på denna, hett tips!)

 

Bara att välja och vraka :D

Så vad tror ni mina kära spexarpersoner? Kan man säga så? Återstår att se, men tills vidare säger jag så. Massor med spexkramar, nej det lät inte nog bloggit istället blir det:

xoxo 


Kommentarer
Postat av: Magnus

Arga leken!

2012-09-17 @ 23:57:09
Postat av: Vinnaren

Läge att bajsa Samme....

2012-09-18 @ 12:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0