Detta är tyvärr inget skämt!

Tävlingen fortsätter, i samma gamla visa. Freja vann IGEN! Här kommer bildspelet som demonstrerar tävlingen i alla dess former, efter bildspelet kommer det överdriva tacktalet till Filip som idag fick äran att hålla i tävlingen:
Deltagarna
 
Tävlingsledaren
 
Taggad!
 
Vinnarsugen (gick ju sådär)
 
Ännu en vinnargest!
 
Snart blir Freja diskad, för jag vill byta tävlingsdeltagare.. Jag får se hur jag gör?
 
Hej Filip, du underbara människa. Tack för att du betalat din tv-avgift. Vi skulle aldrig klara oss utan dig, du är vår stjärna och säkra punkt i spexet. Om jag fick välja en person som skrev alla schlagertävlingar skulle det vara du! Om någon nu tror att Filip själv sitter vid datorn som vår excellenta praoelev så har ni fel, för det är alltid jag som spexar(alltid, (tänk er nu att jag viskade det tyst till mig själv(det ger en mer effektfull effekt?(så kan man säga, visst?)))). Förlåt Filip men jag ides inte skriva mer nu, för jag är såå bitter över att denna tävling tappat all viktighet den hade från början, vilket några kanske tyckte var noll så nu ligger den alltså på minus. Känns bra!
 
 
Men jag kan då istället berätta att spexet rullar vidare, skylten börjar bli färdig, biljetterna börjar ta slut, dekoren börjar bli fin och folk spelar spel! Och kärleken har börjat spira inom borgens väggar, spännande!! Jag funderar på att avslöja lite skvaller inom den närmsta tiden, så håll i er, och håll händerna i styr om ni inte vill bli omnämda i den största skvallerskandalen genom tiderna. Åhh spänningen är olidlig...
 
xoxo

Kommentarer
Postat av: hemlis

tror inte på att han betalat tv-avgiften

2012-09-25 @ 00:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0